Direktlänk till inlägg 24 september 2017

1 dag kvar!!!

Av Sofia Eriksson - 24 september 2017 10:01

Kära Ni,

som jag har väntat efter att den 25e september skulle infinna sig. Och det är det imorgon. Vi lämnar våra döttrar i skolan och sedan kör vi till Linköping och kirurgiska kliniken. Detta är det första mötet där och om operation bedöms som enda alternativet så får jag eventuellt stanna kvar och bli inlagd- eller så får jag ett nytt datum att behöva vänta på...


Mina läkare här i Kalmar skriver till Linköping att jag behöver bli inlagd direkt. Hoppas själv på detta. Jag har just lärt mig att på 1177.se kan man logga in och läsa sin journal och även förnya recept mm. Man loggar in smidigt med sitt bank ID!


Jag ligger på min säng och ska fortsätta lyssna på min ljudbok. I eftermiddag ska min make spela match och tjejerna ska nog bara slappa här hemma! Imorgon är det mormor och morfar som hämtar efter skolan. Mina kära föräldrar. Vad skulle vi göra utan er?? Ni hämtar och lämnar, kommer med käk, kommer och lagar käk, släpper allt för vår skull. Tack!!! Ni är ovärderliga. 


Jag hoppar över att beskriva var och hur det gör ont idag. Jag tar det i nästa inlägg;) Då har jag nog mer att berätta, om vad som hänt i Linköping!


Må så gott!

Stor kram

/Whiplashmamman 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Eriksson - 28 juni 2020 20:50

    28 juni 2020   Kära Ni! Det är slutet av juni månad och vi har värmebölja på vår vackra ö. Men redan i början av månaden så doppade jag mig! Jag har ju haft svårt att bada då minsta känsla av kyla förvandlades till smärta på min kropp p...

Av Sofia Eriksson - 26 maj 2020 23:08

Operation 10 mars på Spine Center14 maj 2020   Kära Ni! Nu har det gått drygt 2 månader sedan min nackoperation i Stockholm och jag ska i detta inlägg sammanfatta tiden strax före och efter operationen. Sedan följer ett inlägg som är dagbokante...

Av Sofia Eriksson - 10 mars 2020 17:10

Kära ni!   Klockan är nu 17 och jag har just ätit middag på avdelningen. Kokt potatis, kokta grönsaker, blomkål och nån skinksås. Tidigare satt jag en stund i sjukhuskyrkan, där var det lugnt och harmoniskt vilket jag och mitt inre behöver då sis...

Av Sofia Eriksson - 29 januari 2020 19:37

    29 januari 2020 Kära Ni,   Det är onsdagskväll och jag sitter i min favoritfåtölj i min favorithörna i vardagsrummet. Härifrån ser och hör jag allt. Ser just nu två av mina tre älskade döttrar. De ligger i soffan och tittar på tv och mo...

Av Sofia Eriksson - 19 januari 2020 20:59

  18/1 2020   Kära Ni,   Jag är alldeles upprymd, lycklig, varm i hjärtat och försiktigt hoppfull efter veckans besök på Löwenströmska sjukhuset, Spine Center Stockholm. I onsdags åkte jag och min kära mor upp till Stockholm och bodde på et...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Whiplashmamman


Ovido - Quiz & Flashcards