Alla inlägg under juli 2014

Av Sofia Eriksson - 4 juli 2014 23:03

Hej alla kära vänner, läsare, skadade, friska...osv;)

Verkligen olika långa intervaller mellan mina inlägg. Ibland bara orkar jag inte! Men nu har jag läst era svar/frågor/inlägg. Tack. Ska läsa era bloggar me!


Nu är det sommar. Sommarlov för barnen och maken jobbar bara 2 dagar till innan semestern. Alla läkare och läkarsekreterare och medicinrådgivare jag brukar vara i kontakt med har semester. Förstås. Men min whiplashskada tar inte semester. Mina armar och händer slutar inte värka och sticka. De är fortfarande domnade precis som ansiktet. Käkarna värker och min tinnitus är för jävlig. Axlar och nyckelben värker. Jag har ju en tid ätit Lamotrigin istället för mitt andra morfinplåster då min smärtläkare i Västervik ansåg att Lamotrigin är bättre i längden. Den lugnar nervsystemet.  I början var det vidrigt. Allt blev värre men sen la det sig och smärtgenombrotten blir inte lika långa ich hemska. Fått stesolid att ta vid behov och de bryter oftast. Inget akuten på länge. Skönt. Man vänjer sig enormt med att alltid ha ont. Man går upp. Man ler. Lämnar barnen på dagis och skola. Pratar med alla. Sen hem och lägga sig pga smärta och kramper. Det är det bara min kära älskade familj som ser. 

Min närmsta tidsplan är att träffa min husläkare i juli för nån typ av smärtlindrig fram tills att jag får tag i min smärtläkare i Västervik för diskussion om reglering av min Lamotrigin.ev ökning alltså. Sedan det viktigaste av allt. Uppsala1! Operation... det berättar jag mer om i nästa inlägg. Nu har jag för ont ich händerna bränner..

kram

/whiplashmamman

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Whiplashmamman


Skapa flashcards