Alla inlägg under maj 2017

Av Sofia Eriksson - 9 maj 2017 21:32

Kära Ni!

Det är tisdag den 9 maj och idag snöar det på Öland...! 

Förutom denna smärre väderkatastrof då vi i lördags njöt av sol och sommarvärme, så är allt som vanligt.

Min älskade make har börjat sitt nya jobb och har fullt upp, våra döttrar jobbar på bra i skolan med läxor och vänner, lek och bus och mycket bad i vårt spa-bad, som vi fått köpa av våra fina vänner som visste att min nacke skulle må bra av värmen.


Våra älsklingar sover och jag har äntligen loggat in mig på min lilla blogg. Dock blir det inget långt inlägg idag då armar och nacke redan värker enormt. Att jag åkt på en dunderförkylning gör det hela inte bättre...hostan är hemsk och då framför allt för bakhuvud och nacke, får högre tinnitus och migrän och blir yr.


Nu har jag efter nästan 6 år skickat in mina sista papper till min jurist, som för övrigt är världens bästa, hon har med sin kunnighet och fina personlighet hjälpt mig under alla dessa år!! Hon heter Ingela Flamborn och jobbar på Trafikskadejuridik i Råå. Nu väntar vi på slutgiltigt beslut från Trafikskaadenömnden, har fått mitt ärende prövat 1 gång och nu ska det alltså prövas för andra och sista gången, detta kan ta ca 6 månader. Det handlar om inkomst- och pensionsförlust.


Jag ska nästa vecka få träffa en ny husläkare. Det besöken bör resultera i en röntgen av skalle/bakhuvud. Återkommer om detta och med mer information om mina tankar kring forskningsresultat som härrör Chiari Malformation efter trauma mot nacke.


Nu säger jag godnatt,

kram

/Whiplashmamman 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Whiplashmamman


Skapa flashcards