Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Sofia Eriksson - 6 februari 2013 18:57

Sofia Karolina Eriksson. Fd Wijk och Gustavsson. I år fyller jag 33 år vilket jag inte alls kan förstå hur det gick till. Att jag redan är så gammal. Men åldern spelar mig ingen roll alls utan jag är glad för varje dag och år jag får vara här med mina nära och kära. Jag föddes på Södertälje BB och har sedan flyttat längre och längre söderut. Sedan 2005 är jag Ölänning. Detta tack vare att jag träffade den finaste vackraste Ölandstoken och gifte mig med honom. Vi har tre ljuvliga döttrar som i år fyller 3,5 och 7 år. Jag älskar musik, att sjunga och spela piano och lite gitarr. Skrev mycket musik förr, spelade på dop och bröllop och agerade också trubadur tillsammans med en mycket nära och kär vän. Nu är det tyvärr paus med allt som har med sjunga och spela att göra pga min skada men jag räknar med att på ett eller annat sätt i framtiden kunna fortsätta. Nu har jag ju börjat blogga, skriva dagbok och ägna mig åt mindfulness. Mina dagar ser väldigt olika ut beroende på hur jag mår. Idag har jag legat hela dagen med kraftig huvudvärk, yrsel, värk i nacken och axlarna, bortdomnade händer och jätte trött. Men andra dagar, när jag kommer upp ur sängen, njuter jag till 100% av att kunna vara uppe, ute, med vänner, göra fint i hemmet mm. Den lyckan är obeskrivlig, som att vara nykär, fast i livet. Jag tar tillvara på dom stunderna och dagarna. Hoppas ni alla också gör det, med eller utan värk, vi vet aldrig vilken vändning livet tar. Jaga inte framtiden utan lev idag. Ge era barn en extra lång kram, det har vi alla tid med. Titta er partner i ögonen och berätta att ni älskar honom/henne. Bädda sängen lite extra fint ibland, tänd ett ljus, ta en bra bok och njut. Ta ett eller två djupa andetag. Och glöm inte att le och skratta mycket:)Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Whiplashmamman


Ovido - Quiz & Flashcards